reklama

Chudoba na Slovensku

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Toto je prava chudoba
Toto je prava chudoba 

Dnes z každej strany a hlavne z opozičných strán mame možnosť počúvať o tom, aká je na Slovensku ohromná chudoba. Ja sa však pytam, že ako vnímate chudobu vy. Som chudobný ak si nemožem kupiť nový mobil? Nie. Som chudobný, ak namiesto drahej večere s priatelkou idem do lacnjšej reštaurácie? Nie Som chudobný ak si nemôžem dovoliť kúpiť najnovší trhák na dvd? Odpoveď je stále rovnaká. Nie! Podla mna je chudoba to, ak ľudia denne umierajú, pretože nemajú čo do úst. Podla mna je chudoba to, ak človek predá svoje dieta, aby mohla prežiť jeho vlastná rodina. Podla mna je chudoba to, ak ludia umierajú od smädu. A teraz sa zamyslite. Kedy ste na Slovensku počuli o takýchto prípadoch? Pomôžem vám. Nikdy. Tak ak niekto chce používať slovo chudoba na Slovensku, rozhodne by to nemalo byť smerom k vlastnému obyvateľstvu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Emil Sútor

Emil Sutor

Emil Sutor

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Ak to niekto zisti tak mi daj prosim o tom vediet. :-) Zoznam autorových rubrík:  CudobaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu